<\/HEAD>
Blokkade bij het maken van overland connectors<\/STRONG><\/P>Ik heb de stormwaterdocumentatie vanaf pagina 1 gevolgd. Ik heb de. gdb's en feature datasets gemaakt volgens de aanbevolen methode. Maar bij het proberen uit te voeren verschijnen er enkele waarschuwingsberichten die fataal lijken te zijn. <\/P>De eerste fouten gebeuren in Create Drainage Line Structures<\/P>
<\/P> <\/P>Wanneer ik naar regel 247 ga<\/P> # definieer het volledige pad naar outputlagen<\/P> als parameters[0].altered en niet parameters[0].hasBeenValidated:<\/P>247<\/SPAN> als niet parameters[0].isInputValueDerived():<\/SPAN><\/P> als parameters[0].value==''::<\/P> #Reset output<\/P> parameters[2].value=''<\/P> & nbsp;parameters[3].value=''<\/P>& nbsp;<\/P>Dan 989<\/P>#..2 bij 2 vergelijking, bij de eerste lus wordt lijn op index 0 vergeleken met lijn 1,2, tot lOIDs.count-1<\/P>& nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; iLoopStart = 0<\/P>& nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp;iLoopEnd = len(lOIDs) - 2<\/P>& nbsp; & nbsp; & nbsp; &amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;amp;; for iLoopStart in range(0,iLoopEnd + 1):<\/P>& nbsp; & nbsp; & nbsp; & ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; amp ; iOID = lOIDs[iLoopStart]<\/P>< P>&; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nbsp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp;; nb sp ;; with arcpy.da.UpdateCursor(out_drain_lines,[apwrutils.FN_ShapeAt,apwrutils.FN_ShapeAtLength,apwrutils.FN_QCVALUE], sOIDName + "=" + str(iOID)) as rows:<\/ P >< P >< SPAN style="background: yellow;">989&nb sp;;;;;;;;;;; for row in rows:<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; if row[0]:<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; pointcolpart1 = row[0].getPart(0)<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; pointcolpartnew = []<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; for i in pointcolpart1:<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; pointcolpartnew.append(i)<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; dlpolyline = dConfLines[iOID]<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; for nii in range(iLoopStart + 1, len(lOIDs)):<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; iOID2 = lOIDs[nii]<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; with arcpy.da.UpdateCursor(out_drain_lines,[apwrutils.FN_ShapeAt,apwrutils.FN_ShapeAtLength,apwrutils.FN_QCVALUE], sOIDName + "=" + str(iOID2)) as rows2:<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; for row2 in rows2:<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; if row2[0]:<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; pointcolpart2 = row2[0].getPart(0)<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; pointcolpart2new = []<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; for i in pointcolpart2:<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; pointcolpart2new.append(i)<\/ P >< P >&nb sp;;;;;;; dlpolyline2 = dConfLines[iOID2]<\/ P >< P > < /p > Mijn Python is basis, en ik kan niet achterhalen wat het daadwerkelijke probleem is.&Nbsp;< /p > &Nbsp;
< /p > De laatste fout is dat de output niet geopend kan worden.
maar wanneer ik naar catalogus ga kan ik het bestandspad openen.&Nbsp;< /p > &Nbsp;< /p > Ik krijg dezelfde fout bij de volgende stap, Adjust Flow direction in Streams.
hetzelfde, zodra uitgevoerd kan ik naar catalogus gaan en het bestandspad openen.< /p > &Nbsp;
< /p > In alle gevallen ziet de outputdata er consistent uit met wat werd geproduceerd toen ik de v1 workflow van het stormwatermodel draaide.
De laatste fout, waar ik een blokkade tegenkwam was in Create Overland Flow connectors< /p > &Nbsp;
< /p > Het lijkt erop dat alles goed draait, maar ik krijg keyError 26< /p > Het heeft te maken met een python dictionary item dat niet gedefinieerd is.
< /p > &Nbsp; } x, y = outletdict[gridid]<\/SPAN><\/P> #arcpy.AddWarning("x, y " + str(x) + " " + str(y))<\/P> part.replace(0, arcpy.Point(x,y))<\/P> polyline =arcpy.Polyline(arcpy.Array(part))<\/P> & nbsp;urow[1] = polyline<\/P>& nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; & nbsp; ucursor.updateRow(urow)<\/P>& nbsp;<\/P>Ik ga ervan uit dat de fout bij het maken van de overland flow te wijten was aan iets dat tijdens de vorige stappen is gemist.& nbsp;
<\/P>Ik heb geprobeerd het proces opnieuw te starten in een volledig nieuwe map.& nbsp;
Ik heb het opnieuw geprobeerd vanaf het begin, door arc hydro opnieuw uit te voeren om de input streams te krijgen<\/P>Ik voer de tools uit met de rastergegevens die zich in een map bevinden (volgens de workflow) en via een .gdb<\/P>& nbsp;<\/P>Ik heb een GIS-man van IT gevraagd om me te helpen debuggen en we zijn door onze ideeën heen.& nbsp;<\/P>Is dit iets wat eerder is tegengekomen? Heeft u ideeën over hoe ik een workaround zou kunnen doen?<\/P>& nbsp;<\/P>Bedankt<\/P>Lizanne<\/P><\/BODY><\/HTML>