Search and Rescue Teams doen het grootste deel van hun missie-rapportage in USNG (de Nationale standaard volgens FEMA<\/A>) of UTM en zonder deze optie zullen ze Survey123 niet adopteren voor hun missiegegevensverzameling. <\/P><\/P>Momenteel gebruikt de Mountain Rescue Association<\/A> het GeoForm om hun missielocatie te rapporteren - soms hebben ze alleen een rapport van waar de persoon is gered of voor het laatst bekend was en dit wordt meestal geschreven in UTM-coördinaten (zie hieronder). <\/P><\/P>Ze willen Survey123 Web gebruiken voor de conditionele logica zodat ze de gegevensinvoer kunnen versnellen door "regels" te gebruiken en voor de ingebouwde rapportage- en analysefuncties. Ze hebben geen ontwikkelaar en zijn een vrijwilligersorganisatie zonder winstoogmerk. <\/P><\/P>Waarschijnlijk zijn er andere organisaties die op zoek zijn naar deze mogelijkheid - dus ik vroeg me af of dit in uw ontwikkelingspipeline zit? Moet ik dit toevoegen aan de ArcGIS Ideas-pagina?<\/P><\/P><\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Momenteel gebruikt de
Ze willen Survey123 Web gebruiken voor de conditionele logica zodat ze de gegevensinvoer kunnen versnellen door "regels" te gebruiken en voor de ingebouwde rapportage- en analysefuncties. Ze hebben geen ontwikkelaar en zijn een vrijwilligersorganisatie zonder winstoogmerk. <\/P>
Waarschijnlijk zijn er andere organisaties die op zoek zijn naar deze mogelijkheid - dus ik vroeg me af of dit in uw ontwikkelingspipeline zit? Moet ik dit toevoegen aan de ArcGIS Ideas-pagina?<\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>
survey123 Ideas can be found here
https://community.esri.com/search.jspa?q=survey123&place=%2Fplaces%2F478947&depth=ALL
I see nothing related to your issue, so it is either not an issue, an issue that hasn't been put forward or somewhere inbetween. Posting the idea would give you some idea of whether there is support. If there is no idea, then there is no implementation unless someone on the dev team thought of it first.
Paul,
Posting about Survey123 in the ideas is a good place for new ideas, like Dan mentioned. You can also ask your question in the Survey123 for ArcGIS group and you can post about issues and feature enhancements on the Survey123 GitHub page:
Issues · Esri/Survey123Community · GitHub
Likely posting in all of these places would get your issue out there quicker.
Thank you @Dan_Patterson and @Adrian_Walsh - I have added this to the Ideas Page. https://community.esri.com/ideas/12624
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.