Hallo!<\/P>
Ik ben eindelijk begonnen met mijn hybride app en probeer Leaflet+ESRI te leren terwijl ik bezig ben. Ik ben zelfs zo ver gegaan dat ik kaartdiensten heb gekocht van Geodata, de distributeur van ESRI-diensten in Noorwegen, maar...<\/P>
Ik heb mijn kaart ingesteld zoals ik wil, een paar feature-lagen toegevoegd en gespeeld met POI's, maar wanneer ik nu probeer de basiskaart\/weergavekaart te veranderen naar de dienst die ik van Geodata heb gekocht, ziet het er absoluut verschrikkelijk uit!<\/P>
Het lijkt erg gepixeld en van lage kwaliteit.<\/P>
De standaard ESRI basemaps (bijvoorbeeld Topographic) werken echter geweldig, zijn scherp en duidelijk, in tegenstelling tot deze, en ook nog eens responsief, zelfs op 3G. (Prototype getest op 3G, 4G, 4G+ en draadloze hotspots)<\/P>
Voeg ik de kaartdienst verkeerd toe? Gebruik ik de verkeerde URL? Hier is mijn code:<\/P>
\/\/ Maak een nieuwe kaart<\/STRONG>var ll<\/STRONG> = new<\/EM> L.LatLng<\/STRONG>(65.90378805867515, 13.79491163036881);self.map<\/STRONG> = L.map<\/STRONG>('map', { center<\/STRONG>: ll, zoom<\/STRONG>: 9, fullscreenControl<\/STRONG>: true, }); L.esri.dynamicMapLayer<\/STRONG>({ url<\/STRONG>: 'https:\/\/services.geodataonline.no\/arcgis\/rest\/services\/Geocache_UTM33_WGS84\/GeocacheBasis\/MapServer' }).addTo<\/STRONG>(self.map);<\/PRE>Dat gezegd hebbende, ik weet niet helemaal zeker of ik wel de juiste URL gebruik. <\/P>De URL die ik kreeg was Geodata REST Services Directory<\/A> die veel standaarden bevat. Ik heb online geprobeerd de verschillen te vinden, maar voor zover ik begrijp zijn die minimaal. Doe ik iets verkeerd? Volgens voorbeelden online en de Leaflet-ESRI API denk ik niet dat ik iets over het hoofd heb gezien.<\/P>Ik hoop dat iemand met iets meer kennis dan ik kan helpen.<\/P>
Alvast bedankt!<\/P>
- A<\/P>