<\/HEAD>
Ik kreeg dit aan het werk, maar ik kan nog steeds niet zien wat het probleem was met mijn oorspronkelijke python-syntaxis.<\/P>
<\/P>
Ik wilde wat oppervlaktewateranalyse uitvoeren op verschillende voorgestelde wijzigingen in een gebied om te zien hoe goed we overstromingen konden voorkomen, dus ik heb een python-script van een project uit 2015 genomen en aangepast om het in een andere werkruimte te laten draaien om me te helpen deze stappen op verschillende oppervlakken uit te voeren. <\/P>
# -*- coding: utf-8 -*-<\/SPAN>
# ---------------------------------------------------------------------------<\/SPAN>
# Fill2Stream.py<\/SPAN>
# Gemaakt op: 2015-03-06 10:28:41.00000<\/SPAN>
# (gegenereerd door ArcGIS\/ModelBuilder)<\/SPAN>
# Beschrijving: om stroomrichting en accumulatie rasterkaarten te genereren van een hoogte raster. <\/SPAN>
# Aangepast 2017-11-28 door PH om deze stappen uit te voeren voor Mud Lake spillway analyse<\/SPAN>
# ---------------------------------------------------------------------------<\/SPAN>
# Importeer arcpy module<\/SPAN>
import<\/SPAN> arcpy
from<\/SPAN> arcpy.<\/SPAN>sa import<\/SPAN> *<\/SPAN>
# Controleer benodigde licenties uit<\/SPAN>
arcpy.<\/SPAN>CheckOutExtension(<\/SPAN>"spatial"<\/SPAN>)<\/SPAN>
arcpy.<\/SPAN>env.<\/SPAN>workspace =<\/SPAN> "G:\/elevation\/lidar_2005\/MudLake\/MudLakeTerrians.gdb"<\/SPAN>
arcpy.<\/SPAN>env.<\/SPAN>overwrite =<\/SPAN> "True"<\/SPAN>
# Lokale variabelen:<\/SPAN>
#DEMrs = "G:\\elevation\\lidar_2005\\MudLake\\MudLakeTerrians\\DEMFloodway"<\/SPAN>
DEMrs =<\/SPAN> "G:\\elevation\\lidar_2005\\MudLake\\MudLakeTerrians.gdb\\DEMFloodway"<\/SPAN>
#DEMrs = "DEMFloodway"<\/SPAN>
Fill =<\/SPAN> "DEMFWfill"<\/SPAN>
flowdir =<\/SPAN> "DEMFWdir"<\/SPAN>
drop_raster =<\/SPAN> "DEMFWDrop"<\/SPAN>
Accum =<\/SPAN> "DEMFWaccum"<\/SPAN>
print<\/SPAN> DEMrs
#Proces: Fill<\/Span>
#outFill = Fill(DEMrs)<\/Span>
#outFill.save(Fill)<\/Span>
arcpy.<\/Span>gp.<\/Span>Fill_sa(<\/Span>DEMrs<SP... (truncated) ...}