<\/HEAD>
Hallo allemaal, <\/STRONG><\/P> <\/SPAN><\/P>Ik werk binnen de ArcGIS-functie in Power BI. Ik heb een aangepaste referentielaag geüpload (titelgrenzen voor eigendommen in een stad – inbegrepen in de attributen hiervan is een uniek referentienummer). Ik heb een grote verzameling unieke referenties die een subset zijn van die met – een csv-lijst die ik graag wil markeren als subset binnen de aangepaste kaartenreferentielaag. (Het creëren van enige interactie tussen de BI-lijst toegevoegd als xls/csv-gegevens en het markeren van het overeenkomende gedeelte binnen de aangepaste referentielaag). Alle input over de beste manier om dit te bereiken zou fantastisch zijn. Ik heb een grote set die ik wil markeren, dus handmatig doen via de filterfunctie in ArcGIS Online gaat in dit geval niet werken. Tenzij een grote lijst unieke waarden in één bulkfilterinvoer kan worden ingevoerd (indien ja, wat is dan het formaat voor het opgeven hiervan). Alle ideeën worden gewaardeerd! Alle referentienummers zijn identiek. Ik probeer ongeveer 2% van het totale aantal vormen in de referentielaag te tonen.<\/STRONG><\/P>Ik begrijp dat dit mogelijk eerst in ArcGIS Online kan worden gedaan, dus een oplossing voor beide zou werken!<\/STRONG><\/P> <\/STRONG><\/P>Bedankt<\/STRONG><\/P><\/BODY><\/HTML>