<\/HEAD>
Ik werk aan een project waarbij ik openbare gegevens gebruik (verkregen van de stad, county, staat en andere organisaties zoals FEMA, census, enz.). Ik woon in Florida en vanwege sunshine laws is deze informatie gemakkelijk beschikbaar. Als ik dit project omzet in een bedrijf, zullen er dan juridische problemen zijn met het gebruik van deze gegevens? <\/P>
<\/P>
In principe vind ik online andere bedrijven die diensten aanbieden die dezelfde gegevens lijken te gebruiken (bijv. parcel data) en ik ga ervan uit dat zij niet het primaire onderzoek doen om deze gegevens te bepalen. Ik wil alleen zeker weten dat er geen juridische problemen zijn als ik hetzelfde doe. De meeste gegevens die ik nodig heb zijn beschikbaar voor het publiek. Ik begrijp dat sommige informatie niet beweert 100% accuraat te zijn en dat begrijp ik. <\/P>
<\/P>
Er zijn ook enkele gegevens die ik zelf genereer, die zullen correleren met de gegevens uit openbare bronnen.<\/P>
<\/P>
Alle hulp wordt gewaardeerd - als ik moet betalen voor de gegevens of wettelijk disclaimers moet toevoegen, kan ik dat doen, ik probeer me gewoon voor te bereiden voor de toekomst.<\/P><\/BODY><\/HTML>