<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
<\/P>
We hebben een PPK-workflow waarbij ik de post-processed afbeeldingscoördinaten kan exporteren naar een .csv. Hoe krijg ik Drone to Map deze coördinaten toegepast in plaats van de afbeelding EXIF-gegevens? Momenteel lijkt de "GPS Source tool" de oplossing te zijn, maar het lijkt niet te blijven in mijn project. Misschien omdat de .csv in NSRS (2007) CA Zone 6 of noording oosting hoogte-coördinaten is? Moeten dit soort geïmporteerde .csv-bestanden alleen in een geografisch coördinatensysteem-formaat zijn (lat/long/hoogte)?<\/P>
<\/P>
Is er ook een manier om 2 extra velden toe te voegen in dit type .csv voor horizontale en verticale nauwkeurigheden? Of misschien een manier om de afbeeldingtabel te bewerken om de PPK-nauwkeurigheden weer te geven? Pix4D staat dit toe.<\/P>
<\/P>
Hoe kun je ook cameragegevens verifiëren vóór verwerking? <\/P>
<\/P>
Tot slot, wanneer worden Geoid12B of North American Geoid-modellen ondersteund? Of kan er op zijn minst een optie worden toegevoegd (zoals Pix4D) voor een "Arbitrary" verticaal datum die juiste orthometrische hoogtes kan vertegenwoordigen... waarbij deze optie alles op nul zet en het .csv-bestand het datum laat bepalen? <\/P><\/BODY><\/HTML>