<\/HEAD>
Ik heb een laag met polygonen die elk meerdere attributen hebben die ik graag netjes georganiseerd in een stapel binnen elke polygoon wil labelen, waarbij elke regel in de stapel uit twee attributen bestaat. Ik heb geprobeerd mezelf te 'foppen' (of zoiets?) door meerdere kopieën van de laag te maken en elk attribuut afzonderlijk te labelen, maar ik krijg het gecentreerde blok met labels dat ik zoek niet voor elkaar. Het lijkt waarschijnlijk dat een professional een gescripte (VBS? Python?) expressie zou gebruiken om een enkel blok van labels voor één laag te creëren ... maar ik heb geen scripting in mijn arsenaal. Ik ben er wel in geslaagd om met de expressiebouwer twee labels op één regel te zetten ([Own1] &" "& [Asgnpct1]) maar ik kan niet uitvinden hoe ik een 'return' kan toevoegen om de volgende regel te beginnen.<\/P>
<\/P>
Mijn probleem is iets ingewikkelder dan dit, maar ik ben er stellig van overtuigd dat als iemand een script heeft dat me op weg kan helpen, ik het zelf wel kan uitvogelen. Misschien is dit wel het kleine probleem dat me aanmoedigt om Python te leren!<\/P>
<\/P>
Bedankt voor alle hulp die je kunt bieden...<\/P><\/BODY><\/HTML>