<\/HEAD>
Ik probeer de Attribuut Assistent te gebruiken om automatisch enkele velden in te vullen wanneer ik een record aanmaak in een gerelateerde tabel. Ik maak het gerelateerde record aan via het attributenvenster, dat wil zeggen, ik heb een feature geselecteerd, en ik klik met de rechtermuisknop op de gerelateerde tabel en klik op 'nieuw toevoegen'. Dit maakt het gerelateerde record aan en vult de vreemde sleutel 'PID' in. Echter werkt de AA-regel om extra velden over te kopiëren niet zoals verwacht.<\/P>
<\/P>
Hier is de regel:<\/P>
<\/P>
| Tabelnaam<\/TH> | Veldnaam<\/TH> | Waarde Methode<\/TH> | Waarde Info<\/TH> | Bij Aanmaak<\/TH> | Bij Wijziging (Attribuut)<\/TH> | Bij Wijziging (Geometrie)<\/TH> | Alleen Handmatig<\/TH> | Regel Gewicht<\/TH> | Opmerkingen<\/TH><\/TR><\/THEAD> |
|---|
| Acct_Review<\/TD> | ACCTNO<\/TD> | COPY_LINKED_RECORD<\/TD> | SWU_PARCEL|ACCTNO|PID|PID<\/TD> | Waar<\/TD> | Onwaar<\/TD> | Onwaar<\/TD> | Onwaar<\/TD> | <Null><\/TD> | <Null><\/TD><\/TR><\/TBODY><\/TABLE> <\/P> De log:<\/P> <\/P> Rij Info Rij Nummer 5 TabelNaam: Acct_Review VeldNaam: ACCTNO WaardeInfo: SWU_PARCEL|ACCTNO|PID|PID WaardeMethode: COPY_LINKED_RECORD Bij Aanmaak: 1 Bij Wijziging: 0<\/P> Controleren op Subtype Beperking Veld Naam: ACCTNO gevonden op index: 2 Proberen: COPY_LINKED_RECORD Waarde Info Ophalen Waarden Controleren Veld Controleren in Bewerkt Laag Voltooid: COPY_LINKED_RECORD<\/P> <\/P> <\/P> Als ik de regel handmatig uitvoer na het aanmaken van het record, werkt de regel prima. Is het niet mogelijk om deze regel te laten draaien zoals ik hoop? <\/P> <\/P> Michael Miller<\/A><\/P><\/BODY><\/HTML> |