<\/HEAD>
Ik vraag me af of het mogelijk is om een tabelkoppeling uit te voeren in Microsoft Excel met ESRI For Office (vergelijkbaar met wat kan worden gedaan in ArcMap)? Ik heb een Excel-tabel met twee kolommen: een ID-nummer en een korte informatie-string. Ik wil deze tabel koppelen aan een laag die is gepubliceerd naar ArcGIS Online vanuit ArcServer. De laag die naar ArcGIS Online is gepubliceerd bevat polygonen met ID-nummers die overeenkomen met die in het Excel-bestand (opgeslagen als attribuutwaarden). <\/P>
<\/P>
Dus, ik kan een "basiskaart" maken in Excel, en ik kan de ArcGIS Online-laag lezen naar die kaart. Maar ik weet niet zeker hoe ik verder moet. Ik heb geprobeerd de tool "Van Excel toevoegen" op de kaart te gebruiken en vervolgens een reeks cellen of de hele tabel te selecteren en dan het "plaats type" van mijn geïmporteerde ArcGIS Online-laag te selecteren (wat zou moeten werken als ik de documentatie\/help correct lees), maar de gegevensimport mislukt consequent bij elke rij in de excel-tabel.<\/P>
<\/P>
Mis ik iets hier, of is dit soort workflow niet mogelijk? <\/P><\/BODY><\/HTML>