<\/HEAD>
Ik heb een idee voor een webmap die ik wil samenstellen voor mijn Traffic Engineering afdeling. Ze gebruiken momenteel niet het esri telecom model, maar als dit haalbaar is, wil ik proberen ze diep genoeg in het model te krijgen zodat het werkt.<\/P>
<\/P>
Wat ik wil doen is hen de mogelijkheid geven om op een lijn te klikken, vermoedelijk FiberCable, wat een lijst van de Fiber binnen die lijn zou tonen waaruit ze kunnen kiezen. Dat is het makkelijke deel. Wat ik wil is dat ze een Fiber kiezen en dat de kaart dan alle plaatsen markeert waar die fiber naartoe gaat. Dus ik zou, door naar de modeldocumentatie te kijken, eerst de FiberCable selecteren, dan elk SpliceClosure punt of andere netwerkobjecten aan de uiteinden van het lijnsegment selecteren, gerelateerde fiber in die objecten selecteren met behulp van het Fiber ID nummer, als de fiber erin zit deze op de kaart markeren en het proces opnieuw uitvoeren voor alle objecten die dat object raken. Maakt dit zin? Ik heb het gevoel dat er een betere manier moet zijn dan deze kettingreactie van selecties, maar misschien niet. Het probleem zit in een verandering van Fiber ID na een SpliceClosure of iets dergelijks. Verandert het ID in dit geval of wordt één ID gebruikt voor het hele circuit dat Fiber vormt? Ik geloof dat dat ID FIBERNUMBER is in Fiber wat geen GUID is, dus het kan gedupliceerd worden, maar ik weet niet zeker of dat de beste manier is om de data te beheren.<\/P><\/BODY><\/HTML>