<\/HEAD>
In de afgelopen 2 of 3 maanden heeft een van de afdelingen waarmee ik werk, gemeld dat ze 2 problemen hebben met ArcGIS Online.<\/P>
<\/P>
1) Wanneer er in het veld wordt gewerkt met Arc Explorer, verdwijnt een van de lagen en wordt deze niet vernieuwd. (Dit komt niet door een schaalvergrendeling)<\/P>
2) Het programma (Arc Explorer of ArcGIS Online) vraagt de gebruiker om zijn inloggegevens opnieuw in te voeren, ook al heeft hij deze eerder al ingevoerd en het vakje "houd me ingelogd" heeft aangevinkt. (Dit gebeurt zowel in het veld als op kantoor.)<\/P>
<\/P>
Deze problemen doen zich niet noodzakelijkerwijs tegelijkertijd voor. Denkt u dat dit 2 symptomen zijn die door hetzelfde probleem worden veroorzaakt? Iets als een slechte verbinding of lage bandbreedte? Of zijn het misschien twee afzonderlijke problemen? Misschien heeft het iets te maken met wanneer de tablet overschakelt van gebruik van een mobiel signaal naar een WiFi-signaal? Misschien omdat veel mensen de laatste tijd thuiswerken, wat het netwerk belast?<\/P>
<\/P>
Heeft iemand anders ook dergelijke problemen gehad? Ik zou elke inzicht die u over deze kwestie heeft zeer op prijs stellen.<\/P><\/BODY><\/HTML>