<\/HEAD>
Ik wil graag wat ideeën uitwisselen met een paar mensen om een interessant overstromingsvlakte-kaartmodel te bouwen voor de gemeente waarvoor ik werk.<\/STRONG><\/P> <\/P>Dus dit is wat ik heb:<\/STRONG><\/EM><\/P> <\/P>1. De stad heeft één Environment Canada waterpeilmeter in de Elk River (de rivier die door de stad loopt).
In wezen kunnen de ingenieurs op de website van deze meter kijken en elke 15 minuten bijgewerkte informatie krijgen over het waterpeil van de rivier op die locatie. <\/P> <\/P>2. Ik heb toegang tot enorme hoeveelheden geclassificeerde Li-DAR-gegevens die we dit jaar hebben laten vliegen. <\/P> <\/P>In wezen wil ik van deze <\/SPAN>twee dingen<\/STRONG> één model maken dat de omvang van het totale waterniveau rond de stad verandert wanneer het niveau van de meter verandert. Ik heb eenvoudige overstromingsvlakte-analysemodellen gemaakt, maar zou dit graag een model willen maken dat zichzelf bijwerkt en de ingenieurs een indicatie kan geven van welke gebieden ze bij welke niveaus moeten controleren. <\/P> <\/P>Ik sta open voor al jullie geweldige opmerkingen en constructieve kritiek. Als je een beter idee hebt over hoe je zoiets kunt doen, hoor ik dat ook graag! <\/P> <\/P>Groeten!<\/P><\/BODY><\/HTML>