<\/HEAD>
Hallo, ik ben nieuw met Arc Hydro en probeer watersheds te genereren. Ik heb veel hulpartikelen gelezen en veel StartUp Check List informatie (zoals die van Mark Boucher). Mijn probleem is het volgende, ik ben in staat geweest om rasters zonder problemen te genereren via de volgende processen: DEM Reconditioning, Fill Sinks, Flow Direction, Flow Accumulation, Stream Definition, Stream Segmentation en Catchment Grid Delineation. Het probleem doet zich voor wanneer ik probeer rasters naar vectoren te converteren zoals bij Catchment Polygon Processing en Drainage Line Processing. Voor elk van deze stappen krijg ik de bekende "Error HRESULT E_FAIL has been returned from a call to a COM component<\/STRONG>". Ik heb verschillende machines geprobeerd en ook een andere dataset die bij een online tutorial hoort....nog steeds hetzelfde probleem op dezelfde plek. Ik heb het gevoel dat ik iets voor de hand liggends mis.....ik zit vast en zou elke hulp of richting waarderen. Hartelijk dank.<\/P><\/BODY><\/HTML>