<\/HEAD>
Hallo allemaal,<\/P>
Om een netwerk van hydrocarbonetransmissiepijpleidingen op te bouwen en dit vervolgens te verrijken met verschillende routes die verschillende kenmerken en gebeurtenissen vertegenwoordigen zoals inspectieafwijkingen, afschrapbare segmenten, enzovoort. Kwam ik de APR-extensie tegen. Het lijkt het benodigde gereedschap te zijn samen met de Data Review ext. om dit netwerk op te bouwen. Echter, ik kwam ook het UN-gereedschap tegen. <\/P>
1- Wat is het verschil tussen deze extensie en de APR-extensie?<\/P>
2- Om een netwerk van hydrocarbonetransmissiepijpleidingen op te bouwen, zou het UN-gereedschap dan de voorkeur hebben of moet ik APR gebruiken? <\/P>
<\/P>
3- Ik ben van plan UPDM 2019 te gebruiken en alle huidige GIS-kenmerken en attributen naar dit model te migreren; daarna aan te passen aan onze behoeften. Dit omdat ons huidige Pipeline GIS-systeem is ontwikkeld op basis van een Ad-hoc database-structuur. Echter, ik heb verschillende discussies doorgenomen die waarschuwen voor het effect van het breken van de integriteit van het UPDM-databasemodel zodra het wordt aangepast. Op basis daarvan, is het een goede keuze om deze module te gebruiken? En ondersteunt het on-line data die vanuit het veld wordt verzonden zoals sensor signalen die naar de database worden gepusht, hetzij op tijdsintervallen of per opgetreden gebeurtenis (bijv. lekalarm) die deel zullen uitmaken van de gebeurtenisroutes? <\/P>
<\/P>
Waardeer alle feedback. Dank u wel. <\/P><\/BODY><\/HTML>