<\/HEAD>
Ik heb een van mijn Collector-kaarten zo ingesteld dat ik Trek2There vanuit een pop-up kan starten. Alles start zonder problemen. Echter, de locatie waar Trek2There mij naartoe probeert te leiden ligt meer dan 400 meter verwijderd van het punt in de Collector-app waar ik naartoe probeer te gaan.<\/P>
- Mijn ArcGIS Online gehoste feature layer gebruikt WGS84.<\/LI>
- Het punt in de dataset wordt correct weergegeven op de juiste locatie in de Collector-app beelden.<\/LI>
- Ik heb geprobeerd de coördinaten van Collector naar Trek2There te sturen door gebruik te maken van de velden 'ESRIGNSS_LATITUDE' en 'ESRIGNSS_LONGITUDE', evenals met ArcGIS Pro om geometrieën te berekenen in aparte 'Latitude' en 'Longitude' velden. De waarden die worden weergegeven in beide sets velden zijn identiek, en de waarden die door Trek2There worden gebruikt zijn ook hetzelfde (zij het afgerond op twee decimalen).<\/LI>
- Wanneer ik op de juiste locatie ben, heb ik de kompascoördinaten van mijn apparaat gecontroleerd en ook deze zijn correct.<\/LI><\/UL>
Ik weet niet waar het misgaat aangezien alle coördinaten die door elke app worden gebruikt hetzelfde zijn. Trek2There wil me gewoon ergens anders naartoe brengen.<\/P>
Heeft iemand suggesties die kunnen helpen? <\/P><\/BODY><\/HTML>