<\/HEAD>
Hallo allemaal,<\/P>
<\/P>
Wij zijn een multi-utility organisatie die begint met het implementatieproces van het nieuwe utility network. Ik heb ons electric asset package geladen in onze enterprise geodatabase en dat ging goed. Nu probeer ik hetzelfde te doen met ons gas asset package. Ik heb het utility network voorbereid, de apply asset package tool uitgevoerd, maar het blijft hangen bij het toepassen van het service territory. Eerst gebruikte ik de service territory feature class uit het gas asset package en dat mislukte, daarna gebruikte ik de service territory feature class die in de enterprise geodatabase zit die voor het electric network werd gebruikt en dat mislukte ook. <\/P>
<\/P>
Mijn vraag is, heeft iemand succes gehad met het creëren van meerdere utility networks binnen één enterprise geodatabase? Dit kan zeker een probleem met de data zelf zijn, maar aangezien de service territory feature class een integraal onderdeel lijkt te zijn van het creëren van het utility network, vraag ik me af of daar het probleem vandaan komt.<\/P>
<\/P>
ArcGIS Pro - 2.4.1<\/P>
Gas Asset Package - 2.4<\/P>
UNTools - 2.4.0<\/P>
Enterprise Geodatabase - 10.7.1<\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>