<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik gebruik de nieuwe transit tools in Arcgis Pro en het werkt goed met mijn transitmodel. Servicegebieden, routes, alles werkt goed. Hetzelfde geldt voor de calculate accessibility tools, de tijdsverloop en de rest. Maar ik krijg het loopafstandsgedeelte van het resultaat niet voor elkaar. Er zijn velden bedoeld voor deze informatie in de output, maar die geven NULL-waarden, zoals dit voorbeeld van een servicegebiedlijnen-output laat zien:
<\/P>
<\/P>
Is er iets mis met mijn travel modes of cost attributes? Ik heb de tutorial over dit onderdeel gevolgd.<\/P>
<\/P>
<\/P>
Ik heb ook deze quote gezien op de Arcgis PRO-sites: "Het is ook niet mogelijk om de looptijd of afstand van de reiziger apart te beperken van de totale reistijd. Bijvoorbeeld, je kunt geen 30-minuten servicegebied maken maar de looptijd beperken tot 5 minuten. De servicegebied-output toont het gebied dat binnen 30 minuten bereikbaar is door te lopen, met transit te reizen, of een combinatie van beide."<\/SPAN><\/P><\/P>Het is de combinatie van beide waar ik naar op zoek ben of het loopgedeelte van de reis. Is er een manier om dit te omzeilen? <\/SPAN><\/P><\/P>Nogmaals bedankt voor de geweldige tools. Ik kom terug op je bericht over ideeën voor nieuwe tools. Ik werk momenteel bij een PT-bedrijf en we zijn net begonnen met het gebruik van GIS voor analyse van ons transitnetwerk. Dit helpt ons enorm!
<\/SPAN><\/P><\/P>Martin<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>