Hoe voeg ik een bedrijfslogo toe in plaats van een symbool op een kaart? Ik zie waar je kunt klikken op vorm en aangepaste afbeelding, maar hoe krijg ik de afbeelding in het vak waar staat https:\/\/<image.URL><\/A> Ik heb geprobeerd de link van het logo van de bedrijfswebsite toe te voegen, maar het wordt niet geladen op de kaart. Ik krijg een foutmelding "kan afbeelding niet laden." Wat doe ik verkeerd?aangepaste symbolen <\/P><\/BODY><\/HTML>
Hello! When adding a custom symbol you need for the url to be only of the image or logo you are trying to use. When on the company site, try to click on just the logo and see if you have an option to open the image in a new window. That url should be able to be used for a custom symbol. You can also check out this blog about using images as custom point symbols.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.