Ik ben nieuw met arcgis en had wat problemen bij het importeren van wat socrata-gegevens.<\/P>
Afgezien van het parseren van de string naar xy-coördinaten, is er een tool of optie om het gebruik van een socrata point data type toe te staan? <\/P>
<\/P>
Point Datatype | Socrata<\/A> <\/P><\/P>Ik probeer een csv-bestand te importeren in arcmap. Er zijn ook xy-coördinaten, maar ik ben niet bekend met welke dat zijn. Ik denk dat het WGS 1984 UTM Zone 11S is, maar arcmap heeft WGS 1984 UTM Zone 11N. De onderstaande link toont de dataset en het bestandstype.<\/P><\/P>Las Vegas Metropolitan Police calls for service | Las Vegas | OpenData<\/A> <\/P><\/P>Alvast bedankt.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Ik probeer een csv-bestand te importeren in arcmap. Er zijn ook xy-coördinaten, maar ik ben niet bekend met welke dat zijn. Ik denk dat het WGS 1984 UTM Zone 11S is, maar arcmap heeft WGS 1984 UTM Zone 11N. De onderstaande link toont de dataset en het bestandstype.<\/P>
Alvast bedankt.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.