<\/HEAD>
Goedemorgen,<\/P>
<\/P>
Ik ben een veld-\/mappingtechnicus bij een kleine gemeentelijke elektriciteitsvoorziening en ben onlangs begonnen met de overgang naar ArcGIS Pro\/ArcGIS online na jaren gebruik te hebben gemaakt van ArcMap\/ArcCatalog. Ik gebruikte onlangs de Publisher-extensie om kaarten op Windows 10-tablets te kunnen zetten zodat lijnwerkers de kaarten (offline alleen-lezen met ArcReader) in het veld kunnen bekijken. Ik wil dat ze de kaarten kunnen bekijken, maar geen wijzigingen kunnen aanbrengen.<\/P>
<\/P>
Tijdens enkele pc-problemen vertelde een ESRI-klantenservicemedewerker me over de voordelen van de overgang naar ArcGIS Pro, wat mijn interesse wekte. Ik vind het geweldig om kaarten te kunnen uploaden en leden van je organisatie deze vanuit het veld te laten bekijken, en het zou mij in staat stellen wijzigingen aan te brengen en de nieuwste kaarten te uploaden zonder alle tablets te hoeven verzamelen om de inhoud erop te zetten zoals ik nu doe met ArcReader.<\/P>
<\/P>