<\/HEAD>
De UC-presentaties zijn allemaal zonder tags geladen. Hierdoor verschijnen ze niet wanneer ik ernaar zoek. Dit had gedaan moeten worden door ESRI-medewerkers toen ze ze uploadden, maar dat kan worden opgelost als we allemaal meewerken. Deze presentaties zijn een geweldige bron voor veel onderwerpen die aan bod komen in de community-discussies en verdienen de moeite om doorzoekbaar te worden gemaakt.<\/P>
<\/P>
Ik probeer tags toe te voegen aan de onderwerpen zodat ze naar boven komen. Ik kan hulp gebruiken om het gedaan te krijgen.<\/P>
<\/P>
Ik probeer een set universele tags toe te passen zoals:<\/P>
<\/P>
esri uc 2014, demo theater, technische workshop, powerpoint; presentatie<\/P>
<\/P>
Ik voeg ook sleutelwoorden toe van het presentatieonderwerp zoals Python, JavaScript, Analyse, Tips en Tricks, enz. en de namen van de presentatoren.<\/P>
<\/P>
Ik zal ook Agenda Topic Code-tags toevoegen van de pocket Agenda zoals TW, KEY, LID, 3DCIT, enz.<\/P>
<\/P>
Als je andere suggesties hebt voor tags, laat het me weten. Help me alstublieft om deze presentaties correct te taggen zodat we kunnen blijven profiteren van de User Conference via de Geonet-community.<\/P><\/BODY><\/HTML>