Hallo,<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Ik ben nieuw met drone2map verwerking en misschien stel ik een heel voor de hand liggende (domme) vraag, maar ... verwijzend naar oude handleidingen (voor versie 1.3 denk ik) zou het mogelijk moeten zijn om een verticale referentie te definiëren voor geïmporteerde afbeeldingen bij het aanmaken van een nieuw project (Create a new project94Drone2Map for ArcGIS Help | ArcGIS<\/SPAN><\/A> ) maar helaas kan ik deze optie niet vinden in versie 2.0 - en ik heb het hard nodig omdat ik echt worstel met verkeerd gedefinieerde hoogtes van afbeeldingen geïmporteerd van Mavic Pro (ik denk dat ze ellipsoïdale hoogtes hebben - maar ik kan de plek in drone2map 2.0 niet zien waar ik dit zou kunnen definiëren). Kan iemand alsjeblieft helpen?<\/SPAN><\/P> <\/SPAN><\/P>Met vriendelijke groet<\/SPAN><\/P>Adrian Madejczyk<\/SPAN><\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.