Beste ESRI-gemeenschap<\/P>
<\/P>
Ik kwam de volgende blogpost tegen: Overstromingsvlakte afbakening met alleen Arc Hydro modellen | ArcGIS Blog<\/A><\/P><\/P>Ik heb een e-mail gestuurd naar het Arc Hydro Team en Dean liet me weten dat hij momenteel bezig is met het samenstellen van een document om de stappen en structuur (File Geodatabase) uit te leggen om het volgende te bereiken.<\/P><\/P>Ik ben momenteel bezig met een project waarbij ik het volgende wil toepassen en hoop dat iemand binnen de ESRI-gemeenschap het volgende heeft geïmplementeerd en mij zou kunnen helpen om de overstromingsvlakte te bepalen op basis van een gegenereerde peilhoogte om te zien wat de verwachte overstromingsvlakte zou zijn. Ik wil de peilhoogte instellen op 3m en vervolgens 5m boven het maaiveld en dan voor elk de overstromingsvlakte bepalen. Ik heb mijn huidige File Geodatabase bijgevoegd met de Feature Classes, inclusief de tijdreekstabellen met relevante relatieklassen en domeinen.<\/P><\/P>Met vriendelijke groet<\/P><\/P>Peter Wilson<\/P><\/BODY><\/HTML>
Ik heb een e-mail gestuurd naar het Arc Hydro Team en Dean liet me weten dat hij momenteel bezig is met het samenstellen van een document om de stappen en structuur (File Geodatabase) uit te leggen om het volgende te bereiken.<\/P>
Ik ben momenteel bezig met een project waarbij ik het volgende wil toepassen en hoop dat iemand binnen de ESRI-gemeenschap het volgende heeft geïmplementeerd en mij zou kunnen helpen om de overstromingsvlakte te bepalen op basis van een gegenereerde peilhoogte om te zien wat de verwachte overstromingsvlakte zou zijn. Ik wil de peilhoogte instellen op 3m en vervolgens 5m boven het maaiveld en dan voor elk de overstromingsvlakte bepalen. Ik heb mijn huidige File Geodatabase bijgevoegd met de Feature Classes, inclusief de tijdreekstabellen met relevante relatieklassen en domeinen.<\/P>
Met vriendelijke groet<\/P>
Peter Wilson<\/P><\/BODY><\/HTML>
Dear ESRI community
I've aslo added the DEM that I'm currently using for the study area.
Regards
Peter Wilson
I've attached a print screen of the error message that I'm receiving as well as my File Geodatabase. I've also made sure that my DEM has no negative values within it.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.