<\/HEAD>
Ik werk aan het voorbereiden van een tegelkaartpakket om luchtfotografie te cachen voor gebruik met ArcGIS Online.<\/P>
<\/P>
Is er een aanbevolen tegelindeling voor hoge resolutie (0,1 m of 4") luchtbeelden? <\/P>
<\/P>
Ik heb de redenatie achter de sterk gepromote ArcGIS Online | Bing Maps | Google Maps tegelindeling gelezen en begrepen, maar mijn luchtfotografie heeft een resolutie van 10 cm en ondersteunt duidelijk bekijken op 1:100 voordat het pixelachtig wordt.<\/P>
Terwijl de ArcGIS | Bing | Google tegelindeling hier stopt bij 1:1.128, is het oorspronkelijke beeld nog steeds duidelijk op 1:100. <\/P>
<\/P>
Heeft iemand een effectieve tegelindeling ontwikkeld die hoge-resolutie bekijken mogelijk maakt, terwijl toch redelijke prestatievoordelen van het genereren van een tegelcache worden behaald? <\/P>
<\/P>
Of is de oplossing gewoon om de ArcGIS | Bing | Google-indeling uit te breiden en een paar extra zoomniveaus toe te voegen, bijvoorbeeld 1:500, 1:250, 1:125 enzovoort via een aangepaste tegelindeling, wetende dat dit ten koste gaat van schijfruimte en cachegeneratietijd? <\/P><\/BODY><\/HTML>