Hypothetisch Scenario: <\/P>
Ik hou van vliegeren, en ik wil een kaart maken die mij laat zien wanneer en waar de perfecte vliegeromstandigheden zijn op basis van verschillende live weerservices die al in AGOL zijn gepubliceerd.<\/P>
Als ik een WMS heb met puntgegevens over windsnelheid, neerslag en bewolking, is het dan mogelijk om te interpoleren en een feature service te maken die laat zien waar al mijn perfecte omstandigheden zijn? Vergelijkbaar met een gewogen overlay<\/A> in ArcDesktop? <\/P><\/P>En om het nog een stap verder te brengen, is het mogelijk om deze taak te automatiseren zodat ik elke dag wakker kan worden met een kaart in AGOL die mij laat zien waar de beste vliegeromstandigheden zijn?<\/P><\/P>Bedankt voor het lezen<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
En om het nog een stap verder te brengen, is het mogelijk om deze taak te automatiseren zodat ik elke dag wakker kan worden met een kaart in AGOL die mij laat zien waar de beste vliegeromstandigheden zijn?<\/P>
Bedankt voor het lezen<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.