<\/HEAD>
Er zijn een paar veelgebruikte data layers in mijn Organisatie die openbaar beschikbaar zijn. Veel van hen staan op hoogprofielkaarten die openbaar zijn en vaak worden gebruikt. Af en toe wil een lid van onze Org deze lagen toevoegen aan een privékaart met andere privélagen. Wanneer ze naar het Share-instellingen dialoogvenster gaan en iets anders dan public selecteren, verschijnt er een "Update Sharing"-venster waarin wordt gevraagd of ze de share-instellingen voor de vermelde lagen willen bijwerken zodat ze in een webmap kunnen worden bekeken. De vermelde lagen bevatten echter vaak niet de openbare lagen die juist worden gewijzigd. <\/P>
<\/P>
Daarom hebben deze Org-leden geen idee dat deze veelvoorkomende openbare lagen nu worden gewijzigd naar welk meer beperkend sharing-niveau ze ook hebben ingesteld voor de rest van hun kaart. Dit zorgt ervoor dat onze hoogprofiel openbare kaarten gebruikers nu om een gebruikersnaam en wachtwoord vragen, wat erg frustrerend kan zijn voor eindgebruikers.<\/P>
<\/P>
We hebben informatie verstuurd om Org-leden te waarschuwen voor dit probleem, maar bij een grote ArcGIS Online Org kan dit bericht gemakkelijk verloren gaan of vergeten worden. <\/P>
<\/P>
Mijn vraag: Is er een manier om de share-instelling te vergrendelen zodat items die als Public zijn gemarkeerd niet kunnen worden gewijzigd? Misschien iets vergelijkbaars met de delete protection-optie zou geweldig zijn. Ik heb gezocht in de ArcGIS Online helpbestanden zonder succes. Misschien stel ik de vraag verkeerd.<\/P>
<\/P>
Alle advies of richting wordt zeer gewaardeerd! <\/P><\/BODY><\/HTML>