Hallo georuimtelijke gemeenschap,<\/P>
<\/P>
Ik heb een Excel-document met long-lat coördinaten, die straalgegevens bevatten, maar ik krijg het buffer-gereedschap niet goed werkend met de 'veld' optie. Mijn gebufferde output is veel te klein. Bijvoorbeeld, het punt dat in deze afbeelding wordt weergegeven heeft een straal van 292,933 of 0,05 mijl.<\/P>
De buffer van deze laag is als volgt:<\/P>
Visueel gezien zie ik gewoon niet hoe die kleine buffer het hele gebied van de blauw gemarkeerde veelhoek kan vertegenwoordigen. Ik moet iets verkeerd doen, maar ik weet gewoon niet wat het is.<\/P>
Ik heb geprobeerd de informatie hier te volgen: Hoe buffers te maken met verschillende stralen voor puntkenmerken met lineaire eenheden<\/A> <\/P><\/P>De Excel-tabel in Arcmap is als volgt:<\/P><\/P><\/P><\/P>Het Radius-veld is in feet, het Rmiles-veld is in mijlen. De straal is afgeleid van de volgende Excel-formule<\/P>[ =SQRT(H2\/PI()) ] waarbij H2 de Shape_Area is.<\/P><\/P>Het doel is om veelhoeken die niet overlappen, gegenereerd via network analyst, te normaliseren tot cirkels voor invoer in een georuimtelijk model.<\/P><\/P>Als iemand kan aangeven waar ik de fout in ga, laat het me dan weten. Ik breek mijn hoofd hierover.<\/P><\/BODY><\/HTML>
De Excel-tabel in Arcmap is als volgt:<\/P>
Het Radius-veld is in feet, het Rmiles-veld is in mijlen. De straal is afgeleid van de volgende Excel-formule<\/P>
[ =SQRT(H2\/PI()) ] waarbij H2 de Shape_Area is.<\/P>
Het doel is om veelhoeken die niet overlappen, gegenereerd via network analyst, te normaliseren tot cirkels voor invoer in een georuimtelijk model.<\/P>
Als iemand kan aangeven waar ik de fout in ga, laat het me dan weten. Ik breek mijn hoofd hierover.<\/P><\/BODY><\/HTML>
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.