<\/HEAD>
Het lijkt mij dat het proces om een feature layer in AGOL te overschrijven vrij moeilijk en kieskeurig is. Zie de bijgevoegde foto's voor alle vereisten.<\/P>
<\/P>
Mijn doel is om de beschrijving, het aantal weergaven, de beoordeling en metadata van feature layers die vaak worden bijgewerkt te behouden.<\/SPAN><\/P><\/P>Voor zover ik begrijp, is het niet mogelijk om te overschrijven als een kolom in de Feature Layer-datatabel op enigerlei wijze is bewerkt. Bijvoorbeeld, mijn stad host een feature layer die informatie bevat over parkeerplaatsen, hun locatie, openingstijden en prijzen. De stad heeft deze feature layer onlangs bijgewerkt en het prijsveld verwijderd, waardoor een update onmogelijk werd.<\/P><\/P>Is het waarschijnlijk, of zelfs mogelijk, dat het in de nabije toekomst makkelijker wordt om feature layers te overschrijven? <\/P><\/P>Ik probeer ook een manier te vinden om data zo goed mogelijk te beheren zodat ik al mijn feature layers zo snel mogelijk kan bijwerken.<\/P><\/P>Ik kan niet de enige zijn!<\/P><\/P>Ik heb ook geprobeerd mijn FS bij te werken vanuit ArcDesktop, maar wanneer ik bij de overwrite wizard kom, doe ik het volgende: Delen als Service --> Een bestaande service overschrijven, selecteer verouderde dataset --> (Er verschijnt een waarschuwingsvenster, zie bijlage) --> Ik klik op ja....het waarschuwingsvenster verdwijnt, maar er gebeurt niets.<\/P><\/P>Bedankt voor het lezen
<\/P><\/BODY><\/HTML>