<\/HEAD>
Ik ben een waterscheiding aan het afbakenen voor een meer in zuidwest Florida en wil andere methoden en veldobservaties vergelijken met de output van Arc Hydro. Ik heb Arc Hydro nog nooit gebruikt, dus ik ben niet vertrouwd met de juiste workflows voor verschillende omstandigheden. Ik wil alle DEM-cellen vinden die afwateren naar het meer (d.w.z. alles stroomopwaarts van het meer). Wanneer ik de Basic Deranged Terrain Processing workflow (model builder) gebruik en vervolgens probeer de batch watershed delineation voor polygonen, krijg ik alleen een waterscheiding die de subbekkens omvat die direct grenzen aan het meer (zie onderstaande afbeelding; het meer is blauw weergegeven en de batch watershed to polygon is roze). <\/P>
<\/P>
Kan iemand mij alstublieft helpen door dit proces te begeleiden, te beginnen met het aanmaken van een project en het toevoegen van de DEM? Ik ben niet zeker of ik de deranged processing workflow kan gebruiken aangezien er enkele kanalen aanwezig zijn in de waterscheiding. Ik weet niet zeker of ik correct heb aangegeven dat dit een bekende sink was.<\/P>
<\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>