Ik gebruik de 'Collector' app om punten met bijlagen toe te voegen aan een gehoste File GDB. Het werkte geweldig (Jeff Shaner van ESRI was een onschatbare hulp!) en ik ben nu op een punt waar ik de inmiddels enorme data moet downloaden om schemawijzigingen te kunnen maken. Het is ongeveer 40 MB (de bijlagen zijn foto's en tellen op) en de enige manier om het succesvol te downloaden is via de REST-methode.<\/P>
<\/P>
Het heeft in het verleden goed gewerkt met de methode die in dit artikel wordt beschreven:Attachments downloaden van ArcGIS Online 94 Cloudpoint Geographics Inc.<\/A> <\/P><\/P>Echter krijg ik nu herhaaldelijk deze foutmelding: <\/P><\/P><\/P>Dringende noodzaak om dit van de cloud te halen om het te kunnen gebruiken. Advies? <\/P><\/BODY><\/HTML>
Echter krijg ik nu herhaaldelijk deze foutmelding: <\/P>
Dringende noodzaak om dit van de cloud te halen om het te kunnen gebruiken. Advies? <\/P><\/BODY><\/HTML>
Hi Chandreyee,
It may be worth trying to create the '_create_fgdb_replica' script included the ArcREST python package:
Esri/ArcREST at October2014v1.0Final · GitHub
Thanks Jake. If the rest tools will let me make edits in the hosted feature itself, that's half the battle won! I need to run some python on the 'shape' field and make schema changes...can I do this via this package? There's no help on it and i need some guidance to figure out how to use this.
I pinged out ESRI rep here (Boston) about this issue and he ran into an error trying to make a REST replica of my data too, though he's been able to in the past when my process has failed due to slow network speed. His error was about exporting attachments (all the points in this db have photo attachments).
Any suggestions?
How do i use the REST package to download?
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.