<\/A><\/P> <\/P>Hallo iedereen - Zoals we eerder deelden, <\/A> Timothy Hales<\/A> en ik zullen onze UC ervaring met jullie delen via live bloggen en dagelijkse discussies hier op GeoNet. Elke dag, zoals deze, hebben we een algemene dagelijkse discussie om de vorige dag samen te vatten en de nieuwe dag te starten. We nodigen je uit om je ervaring te delen in de reacties op elke dagelijkse discussiedraad.<\/P> <\/P>Om te beginnen is dit een pre-conferentie discussie om je een voorproefje te geven van de User Conference voordat alles morgenochtend van start gaat. We zullen ook live bloggen over de Plenaire sessie en andere evenementen gedurende de week en je kunt de gesprekken volgen en eraan deelnemen in de User Conference<\/A> groep.<\/P> <\/P>We zijn vandaag allebei eerder aangekomen in San Diego en hebben rondgereden bij het congrescentrum om de sfeer voor UC 2016 te bekijken. Dit is mijn eerste UC en een behoorlijk coole ervaring om ook als nieuwe Esri-medewerker mee te maken. Het was spannend om alles te zien klaarmaken en een kijkje te nemen bij de oefensessie van de Plenaire sessie. Ik heb een paar foto's gemaakt (hieronder) om met jullie te delen en ik hoop dat jullie ze leuk vinden. We kijken ernaar uit om onze UC ervaring met jullie hier op GeoNet te delen. Op naar een geweldige UC en een collaboratieve chat in de community!<\/P> <\/P>Update locatie informele bijeenkomst maandag:<\/STRONG><\/P>Voor de informele bijeenkomst morgen maandag in de Map Gallery, ontmoeten we elkaar in de voorste linkerhoek bij het Young Scholars gebied (zie foto hieronder) van 16:00 tot 17:00 uur. Tot dan! Bekijk dit bericht<\/A> voor meer details over de formele bijeenkomsten van dinsdag tot donderdag.<\/P><\/A><\/P> <\/P> <\/P> <\/P> <\/P> <\/P>
<\/P>
Hallo iedereen - Zoals we
Om te beginnen is dit een pre-conferentie discussie om je een voorproefje te geven van de User Conference voordat alles morgenochtend van start gaat. We zullen ook live bloggen over de Plenaire sessie en andere evenementen gedurende de week en je kunt de gesprekken volgen en eraan deelnemen in de
We zijn vandaag allebei eerder aangekomen in San Diego en hebben rondgereden bij het congrescentrum om de sfeer voor UC 2016 te bekijken. Dit is mijn eerste UC en een behoorlijk coole ervaring om ook als nieuwe Esri-medewerker mee te maken. Het was spannend om alles te zien klaarmaken en een kijkje te nemen bij de oefensessie van de Plenaire sessie. Ik heb een paar foto's gemaakt (hieronder) om met jullie te delen en ik hoop dat jullie ze leuk vinden. We kijken ernaar uit om onze UC ervaring met jullie hier op GeoNet te delen. Op naar een geweldige UC en een collaboratieve chat in de community!<\/P>
Update locatie informele bijeenkomst maandag:<\/STRONG><\/P>Voor de informele bijeenkomst morgen maandag in de Map Gallery, ontmoeten we elkaar in de voorste linkerhoek bij het Young Scholars gebied (zie foto hieronder) van 16:00 tot 17:00 uur. Tot dan! Bekijk
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.