<\/HEAD>
Alvast bedankt voor alle hulp.<\/P>
<\/P>
Ik probeer een model te maken voor het toevoegen van personeel aan bepaalde brandweerkazernes en hoe dat de mogelijke responsdynamiek zou veranderen. Ik heb gekeken naar het gebruik van VRP, maar het lijkt veel te complex voor wat ik zoek.<\/P>
<\/P>
We willen weten of, als we een extra voertuig aan een brandweerkazerne toevoegen, die kazerne dan meer 911-oproepen zou aannemen dan de omliggende kazernes. Ik wil historische gegevens gebruiken en zeggen: als we dit voertuig toevoegen, zal het dit aantal ritten aan die kazerne toevoegen terwijl het ook dit aantal ritten van de omliggende kazernes verlicht. <\/P>
<\/P>
Dus in relatie tot VRP zouden de "Depots" mijn brandweerkazernes zijn terwijl mijn "Orders" de 911-oproepen in het gebied zouden zijn. Wat betreft locatieallocatie, hoe zou ik de capaciteiten van elke brandweerkazerne modelleren? Bijvoorbeeld, stel dat één kazerne 2 trucks heeft terwijl alle anderen er 1 hebben. De kazerne met 2 trucks kan op meer gebeurtenissen reageren dan die met één. Hoe zou ik dit kunnen modelleren? <\/SPAN><\/P><\/P>Alle ideeën worden zeer gewaardeerd!
<\/P><\/BODY><\/HTML>