https:\/\/data.cityofnewyork.us\/City-Government\/NYC-Street-Centerline-CSCL-\/exjm-f27b\/data<\/A><\/SPAN><\/P><\/P>
Ik heb een geodatabase gemaakt voor deze bestanden onder de feature dataset TransNet. Ik heb de NYC straatgegevens aan de dataset toegevoegd. Ik heb de tool "Add GTFS to a Network Dataset" gedownload om mij te helpen bij het maken van een multimodaal netwerk van bovenstaande gegevens. De eerste stap, "Generate transit lines and stops," is succesvol uitgevoerd in ArcCatalog 10.6 en voegde de twee feature classes "TransitLines" en "Stops" toe aan de feature dataset voor alle GTFS-bestanden die ik in de tool heb gezet. Echter, bij stap 2, "Generate Stop Street Connectors," gaf de tool de volgende foutmelding bij stap 8 van 14 voor het rolstoelgedeelte:<\/P>
<\/P>
Boodschappen:
Uitvoeren: GenerateStop2StreetConnectors C:\\Users\\Leah\\Downloads\\HCBestRs18BU.gdb\\TransNet C:\\Users\\Leah\\Downloads\\HCBestRs18BU.gdb\\TransNet\\NYCStreets # 40 Meters
Starttijd: do 26 apr 20:50:29 2018
Script uitvoeren GenerateStop2StreetConnectors...
Stops vastklikken op straatnetwerk...
Connectorlijnen maken tussen stops en straten...
Rolstoel_boarding verwerken...
Vertices maken in straten op locatie van stops...
(Deze stap kan even duren.)
Mislukt om stop-straat connectors te genereren.
Script GenerateStop2StreetConnectors mislukt...<\/P>
Traceback (meest recente oproep laatst):
Bestand "c:\\program files (x86)\\arcgis\\desktop10.6\\ArcToolbox\\Toolboxes\\scripts\\GenerateStop2StreetConnectors.py", regel 289, in <module>
arcpy.management.Integrate([[outStreetsSplit, 1], [TempSnappedStops, 2]])
Bestand "c:\\program files (x86)\\arcgis\\desktop10.6\\arcpy\\arcpy\\management.py", regel 2128, in Integrate
raise e
ExecuteError: FOUT 999999: Fout bij uitvoeren functie.
Ongeldige topologie [Negatieve puntvalentie.]
Uitvoeren (Integrate) mislukt.<\/P>
Uitvoeren (GenerateStop2StreetConnectors) mislukt.
Mislukt op do 26 apr 21:11:26 2018 (Verstreken tijd: 20 minuten 56 seconden)<\/P>
<\/P>
Ik heb de check geometry tool gebruikt om te controleren of er iets mis was met de drie feature classes die nu in de dataset zitten, en alleen de NYC straatgegevens gaven fouten met korte lijnsegmenten terug. Ik heb de repair geometry tool gebruikt om deze te verwijderen. Daarna heb ik de tool opnieuw uitgevoerd en kreeg dezelfde foutmelding. Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. Als het niet kan worden opgelost, kan ik het dan toch gebruiken om mijn netwerk te maken? <\/P>
<\/P>
Dank u!<\/P><\/BODY><\/HTML>