<\/HEAD>
Hallo iedereen,<\/P>
<\/P>
Ik ben een nieuwe gebruiker van Arcgis Pro en heb moeite om de juiste manier te vinden om een doel te bereiken.<\/P>
<\/P>
Ik wil een bestaand shapefile (https:\/\/www.mass.gov\/forms\/massgis-request-statewide-parcel-data) gebruiken en de kenmerken ervan kunnen bekijken die gekoppeld zijn aan de geometriegegevens in breedtegraad en lengtegraad.<\/P>
<\/P>
Het probleem is dat dit bestand lijkt te werken met een geprojecteerd coördinatensysteem, terwijl ik de geometrie in breedte- en lengtegraad nodig heb. Ik dacht dat de beste oplossing zou zijn om het bronshapefile te kopiëren naar een nieuw shapefile met behulp van een soort transformatie, maar ik vind het moeilijk om de specifieke stappen te vinden om dit te bereiken (veel tutorials\/voorbeelden gebruiken een oudere versie van de software, dus het is lastig om functionaliteit tussen versies te vergelijken).<\/P>
<\/P>
Alle hulp of suggesties, of geheel andere strategieën om een nieuw shapefile of een geëxporteerd bestand van een ander type met lat\/lon te verkrijgen, worden gewaardeerd!<\/P>
<\/P>
Alvast bedankt!<\/P><\/BODY><\/HTML>