Hallo, ik zoek hulp bij een netwerkdataset die ik heb gebouwd en die GTFS-gegevens integreert. Ik heb het netwerk gebouwd, maar wanneer ik routes oplos met behulp daarvan, worden de transitopties nooit gebruikt.<\/P>
<\/P>
Ik heb het netwerk gebouwd met behulp van de GTFS network analyst tools en gids (link<\/A>)<\/STRONG> met een transitfeed van transitfeeds.com. Ik heb de probleemoplosser uit die gids gebruikt om te proberen te achterhalen wat er mis is, maar ik zit nog steeds in het duister.<\/P><\/P>Ik weet dat mijn straatnetwerk werkt omdat het altijd resulteert in reizen die volledig te voet worden afgelegd. Ik weet ook dat de kosten van een reis te voet niet verkeerd worden berekend zodat het minder tijd kost dan het gebruik van transitopties, omdat ik reizen te voet heb berekend die correct worden gerapporteerd als meerdere uren durend, en network analyst gebruikt nog steeds geen transit.<\/P><\/P>Ik weet ook dat het probleem niet door een grote fout bij het bouwen van het netwerk komt, omdat het bouwen van het netwerk resulteert in zeer weinig fouten: slechts vier transitstops hebben ongeldige geometrie. Ook voer ik na het bouwen van het netwerk altijd de tool "Get Network EIDs" uit.<\/P><\/P>Ik voer mijn analyses altijd uit op een bepaalde dag of datum, en ik heb geprobeerd de analyses uit te voeren op vele combinaties van specifieke data, dagen van de week en tijden van de dag.<\/P><\/P>Ik geloof dat de network identifier tool<\/STRONG> aantoont dat mijn straten, transitstops vastgezet op straten, connectorlijnen, transitstops en transitlijnen allemaal correct verbonden zijn. De eerste afbeelding hier is network identify wanneer ik een transitstop heb geselecteerd. De tweede is wanneer ik een van de vastgezette transitstops selecteer. Beide tonen (Heb ik gelijk?) dat ze verbonden zijn met de aangrenzende netwerken: wegen, transitlijnen en de lijnen die de stops verbinden met de vastgezette stops op straten.<\/P><\/P><\/P><\/P>Hier zijn mijn connectivity settings. <\/STRONG>Ik heb ook geprobeerd "stops_snapped2streets" te veranderen naar "honor" en het netwerk opnieuw te bouwen, maar dat loste het probleem niet op.<\/P><\/P><\/P><\/P>Ik ben er niet uit. Ik waardeer alle aanwijzingen die jullie me kunnen geven zeer.<\/P><\/P>Bedankt<\/P><\/BODY><\/HTML>
Ik weet dat mijn straatnetwerk werkt omdat het altijd resulteert in reizen die volledig te voet worden afgelegd. Ik weet ook dat de kosten van een reis te voet niet verkeerd worden berekend zodat het minder tijd kost dan het gebruik van transitopties, omdat ik reizen te voet heb berekend die correct worden gerapporteerd als meerdere uren durend, en network analyst gebruikt nog steeds geen transit.<\/P>
Ik weet ook dat het probleem niet door een grote fout bij het bouwen van het netwerk komt, omdat het bouwen van het netwerk resulteert in zeer weinig fouten: slechts vier transitstops hebben ongeldige geometrie. Ook voer ik na het bouwen van het netwerk altijd de tool "Get Network EIDs" uit.<\/P>
Ik voer mijn analyses altijd uit op een bepaalde dag of datum, en ik heb geprobeerd de analyses uit te voeren op vele combinaties van specifieke data, dagen van de week en tijden van de dag.<\/P>
Ik geloof dat de network identifier tool<\/STRONG> aantoont dat mijn straten, transitstops vastgezet op straten, connectorlijnen, transitstops en transitlijnen allemaal correct verbonden zijn. De eerste afbeelding hier is network identify wanneer ik een transitstop heb geselecteerd. De tweede is wanneer ik een van de vastgezette transitstops selecteer. Beide tonen (Heb ik gelijk?) dat ze verbonden zijn met de aangrenzende netwerken: wegen, transitlijnen en de lijnen die de stops verbinden met de vastgezette stops op straten.<\/P><\/P><\/P><\/P>Hier zijn mijn connectivity settings. <\/STRONG>Ik heb ook geprobeerd "stops_snapped2streets" te veranderen naar "honor" en het netwerk opnieuw te bouwen, maar dat loste het probleem niet op.<\/P><\/P><\/P><\/P>Ik ben er niet uit. Ik waardeer alle aanwijzingen die jullie me kunnen geven zeer.<\/P><\/P>Bedankt<\/P><\/BODY><\/HTML>
This network dataset seems to be working properly to me. You did a good job setting it up.
The screenshots here clearly show evidence of the transit lines being used. I picked Monday at 8am.
Make sure you're choosing the correct settings for your analysis layers.
Oh, wow, it is working now for me too! I am confused as to why it wasn't working yesterday ... but very happy that it's working now! Thanks for testing it out for me - it was my first time doing this.
Hi Melinda Morang! Thanks for getting back to me. I've attached the Geodatabase containing the Network Dataset here. I just zipped it... Tell me if there is another way you would prefer me to upload it. Thanks for your help!
It sounds like you've checked all the things I would normally suggest you check. Can you share the geodatabase so I can take a look?
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.