<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik hoop dat iedereen veilig, gezond en mentaal stabiel blijft.<\/P>
<\/P>
Ik werk voor een kleine non-profitorganisatie en we zijn op zoek naar het ontwikkelen van een geospatiaal mobiel veldgegevensverzamelingskader voor onze vrijwilligers. Aanvankelijk leek Collector for ArcGIS het perfecte hulpmiddel, maar ik heb zojuist met een ESRI-vertegenwoordiger gesproken en zij informeerden mij dat elke vrijwilliger die Collector voor ons gebruikt ook een ArcGIS Online Creator-account moet hebben. Als dat waar is, zouden we 10-25 van die licenties moeten aanschaffen en we hebben nauwelijks het budget om één licentie voor onze organisatie te kopen. Misschien heb ik de vraag over gebruikers verkeerd gesteld. Het lijkt vreemd dat elk bedrijf dat Collector gebruikt verschillende gebruikersaccounts moet hebben voor al hun veldwerkers die het gebruiken om gegevens te verzamelen. Maar misschien kunnen grotere bedrijven zich die extra gebruikers ook veroorloven.<\/P>
<\/P>
Het lijkt er dan op dat onze enige keuze om een niet-kostengebaseerd geospatiaal mobiel veldgegevensverzamelingskader te implementeren is om AppStudio te gebruiken? Als dit het geval is, hoe moeilijk is het om een app te maken en te implementeren? Het zou vrij eenvoudig zijn. We zijn geïnteresseerd in gebruikers die punten kunnen plaatsen en\/of polygonen kunnen tekenen terwijl ze ook de mogelijkheid hebben om een formulier over de locatie in te vullen. <\/P>
<\/P>
Alle implementatieadvies wordt zeer gewaardeerd en ik wens u nog een fijne dag.<\/P><\/BODY><\/HTML>