<\/HEAD>
Ik probeer een datumveld te vullen met de datum en tijd van het exacte moment waarop een ander veld wordt bijgewerkt. Ik gebruik Arcade om dit te doen. Ik ben erin geslaagd om de lokale tijd van de machine te krijgen en het datumveld te vullen wanneer het andere veld wordt bijgewerkt, maar het blijft elke seconde bijwerken. Ik wil dat het tijdveld blijft staan op het moment waarop het andere veld voor het eerst is bijgewerkt, en niet automatisch blijft bijwerken. Hieronder staat de Arcade-code:<\/P>
<\/P>
var ResDate = ToLocal(TimeStamp())
var Status = $feature.Status<\/P>
<\/P>
IIf(Status == 'Resolved', ResDate, null)<\/P>
<\/P>
Ik plaats deze arcade-expressie vervolgens in de pop-up van de laag. Dus zodra de status van een feature verandert van 'Unresolved' naar 'Resolved', wil ik dat de tijd wordt vastgelegd en in het nieuwe resolve datumveld wordt geplaatst. Echter, die tijd wordt steeds opnieuw opgehaald en bijgewerkt. Ik heb geprobeerd de 'break'-operator voor arcade te gebruiken zonder succes. Dus in wezen hoop ik de tijd één keer op te halen en die te laten staan. Alle hulp zou geweldig zijn! Arcade is nog nieuw en gedetailleerde documentatie vinden kan moeilijk zijn. Bedankt!<\/P>
<\/P>
Scott<\/P><\/BODY><\/HTML>