<\/HEAD>
Uiteindelijk probeer ik stroomgebiedpolygonen en stroomlijnen te genereren voor ongeveer 25 kleine stroomgebieden die aan elkaar gekoppeld zijn in attributen, waarbij de stroomsegmenten aan elkaar gekoppeld zijn met een nextDown-attribuut. Ik heb het basisproces in ArcHydro doorlopen en dit gemaakt, maar ik realiseer me net dat ik de resultaten moet kalibreren op stroommeetstations die niet bij de uitlaat van het stroomgebied of een stroomknooppunt liggen. Daarom probeer ik uit te zoeken hoe ik een gegenereerd stroomgebied kan splitsen bij het meetpunt (wat ik heb gedaan door een pour point toe te voegen bij het station en het substroomgebied te berekenen en vervolgens Union te gebruiken met de originele stroomgebieden), maar ik zit nu vast bij het proberen opnieuw genereren van de koppelattributen om correct rekening te houden met het nieuwe stroomgebied. Ik heb HydroIDs toegewezen aan de nieuwe objecten (gesplitst stroomgebied en gesplitst stroomsegment) met de opdracht van Attribute Tools, maar wanneer ik probeer Find Next Downstream Line uit te voeren, werkt het correct maar negeert de invoegingen (ik neem aan omdat ze niet zijn opgenomen in het onderliggende knooppuntnetwerk).<\/P>
<\/P>
Is er een manier om nieuwe knooppunten te creëren om deze nieuwe objecten op te nemen, of ben ik het totaal verkeerd aan het aanpakken en is er een andere (eerder in het proces) manier om dit te doen?<\/P>
<\/P>
Alle hulp wordt zeer gewaardeerd, en ik kan meer details\/screenshots geven indien nodig.<\/P><\/BODY><\/HTML>