<\/HEAD>
Ik heb een feature class die polygonen bevat die stroomgebieden vertegenwoordigen, afgeleid met behulp van de Adjoint Catchment Processing tool in Arc Hydro Tools. Voor zover ik weet, bevat deze feature class polygonen van alle stroomgebieden uit mijn DEM boven een bepaalde drempel voor het afwateringsgebied, inclusief de stroomgebieden die genest zijn binnen een groter stroomgebied (subcatchments). Ik heb alle polygonen met een oppervlakte boven een bovengrens en onder een ondergrens verwijderd door "Select by Attributes" te gebruiken in de attributentabel van de feature class en de geselecteerde features te verwijderen, maar ik houd nog steeds polygonen over die overlapt worden door grotere polygonen (in wezen de subcatchments binnen een groter stroomgebied). Ik wil graag alle polygonen elimineren die subcatchments zijn en gebieden bevatten die binnen een groter polygoon in dezelfde feature class liggen, maar alle tools die ik tot nu toe heb geprobeerd leveren niet het gewenste resultaat op. Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Arc Hydro<\/A><\/P><\/BODY><\/HTML>