<\/HEAD>
Goedemorgen. Ik ben momenteel een project aan het ontwikkelen waarvoor ik het voorlopige ontwerp van de elektriciteitsdistributienetwerktopologie voor een bevolking moet maken. Hiervoor heb ik de locatie van de consumenten (nummers in rood) en de Medium Voltage knooppunten (nummers in blauw) (MV). Zoals te zien is in de volgende afbeelding:<\/P>
<\/P>
Met behulp van de Network Analyst tools worden de mogelijke routes tussen de verschillende punten gegenereerd, binnen een gespecificeerde straal, waaruit het volgende netwerk wordt verkregen:<\/P>
<\/P>
<\/P>
De volgende verdeling van de MT knooppunten naar de BT knooppunten wordt gevonden met de Closest Facility tool van Network Analyst:<\/P>
<\/P>
<\/P>
<\/P>
Deze oplossing is een benadering, maar vertoont enkele fouten, zoals die waargenomen tussen knooppunten 85 en 3, omdat de meest logische oplossing die is die te zien is in de volgende afbeelding:<\/P>
<\/P>
Ik zoek naar een manier om deze oplossing automatisch of semi-automatisch te genereren, maar zonder dat het nodig is om handmatig een beperking toe te voegen zoals getoond in de vorige afbeelding. Het probleem komt voort uit het feit dat het algoritme dat door Closest Facility wordt gebruikt altijd zoekt naar de kleinste route van het MT knooppunt naar het verbruik (BT) knooppunt, maar niet meeneemt dat het kan aankomen vanaf een reeds verbonden BT knooppunt.<\/P>
Ik zou uw medewerking waarderen met enige uitleg, of de suggestie van een tool of configuratie die mij in staat stelt om de beschreven procedure uit te voeren.<\/P><\/BODY><\/HTML>