<\/HEAD>
Ik ben heel nieuw met ESRI - en ik hoop een *manier* te vinden om dit formulier in een uniek adresseerbare pagina te plaatsen zodat het snel bewerkt\/geprioriteerd kan worden door medewerkers: (meer hieronder)
<\/P>
...het werkt voor mij niet om dit formulier ALLEEN beschikbaar te hebben door op een pictogram te klikken zodra je op een web-map bent... er kunnen tientallen pictogrammen op een kaart staan, en medewerkers moeten direct naar het specifieke item worden gebracht om dit te bewerken. <\/P>
Ik waardeer echt alle suggesties.
<\/P>
Achtergrond:<\/P>
We hebben "Crowdsource Reporter" geïmplementeerd voor openbare inzendingen. Die inzendingen, uit 8 verschillende categorieën ("domains", geloof ik) worden via AGOL opgehaald via FME (een ETL), en vervolgens gepusht\/geconsolideerd in een *enkele* lijst op ons Intranet (sharepoint 2013 lijst). We hebben dit gedaan in plaats van "crowdsource manager" te gebruiken omdat de publieke domains niet gelijkmatig overeenkomen met onze 13 interne afdelingen die de problemen beheren - dus we hebben webmaps gemaakt die de verschillende lagen filteren om ze specifiek af te stemmen op de specifieke problemen (probleemtypen) van elke afdeling uit die domains.<\/P>
Ik wil dat elk probleem\/item in de sharepoint intranetlijst (die ze allemaal categoriseert voor medewerkers als "nieuw" "in behandeling" en "voltooid") een veld\/kolom heeft dat een dynamische URL is die een medewerker direct naar de bewerkingsweergave van dat specifieke probleem brengt. Alvast bedankt voor alle suggesties. Mijn beste gok is dat de GlobalID in een URL moet worden geplaatst... Ik ben ook onervaren met de API. Tips zijn welkom.<\/P>
Sharepoint-gegevens van bovengenoemd probleem:<\/P>
<\/P><\/BODY><\/HTML>