UN Civil Society conference 2019<\/A><\/P><\/P>Ik vraag me af of een van onze collega’s in Costa Rica, Guatemala of Nicaragua ideeën heeft voor discussie op de UN Civil Society conference in Salt Lake City in augustus 2019? Zo ja, er zijn nog maar een paar dagen over om een voorstel in te dienen <\/P><\/P>Ik wil alle GIS- en Mapping-experts, studenten en jonge professionals die geïnteresseerd zijn in het leven in een betere wereld, aanmoedigen om betrokken te raken bij deze conferentie...<\/P><\/BODY><\/HTML>
<\/P>
Ik vraag me af of een van onze collega’s in Costa Rica, Guatemala of Nicaragua ideeën heeft voor discussie op de UN Civil Society conference in Salt Lake City in augustus 2019? Zo ja, er zijn nog maar een paar dagen over om een voorstel in te dienen <\/P>
Ik wil alle GIS- en Mapping-experts, studenten en jonge professionals die geïnteresseerd zijn in het leven in een betere wereld, aanmoedigen om betrokken te raken bij deze conferentie...<\/P><\/BODY><\/HTML>
Hello William Tarpai
Thank you for sharing this information with our community, we will definitely check this out to get involved.
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.