<\/HEAD>
Hallo allemaal,
<\/P>
Ik heb een probleem waarbij een aangepaste basemap die ik heb gemaakt niet correct uitgelijnd is in ArcGIS Online, hoewel deze wel goed uitgelijnd is op Desktop.
<\/P>
Ik heb een afbeelding gegeorefereerd in ArcMap met behulp van de World Imagery basemap (gehaald uit ArcGIS Online) met het coördinatensysteem ingesteld op WGS 1984 Web Mercator (Auxiliary Sphere). Vervolgens heb ik de afbeelding geüpload als een tegelpakket naar ons ArcGIS Online-account met een aangepast tegelingsschema (hoogste detailniveau ingesteld op 1:100, wat het hoogste detailniveau is voor de World Imagery basemap) en deze gebruikt als basemap voor één webmap. Daarna maakte ik een andere webmap met alleen de World Imagery basemap en gebruikte de Storytelling-Swipe-sjabloon om een storymap te maken zodat gebruikers de afbeelding die ik gegeorefereerd heb kunnen vergelijken met de World Imagery basemap. Hoewel deze goed uitgelijnd waren op Desktop, zijn ze duidelijk niet uitgelijnd in ArcGIS Online. Heeft iemand ideeën hoe dit op te lossen? Mijn hoofdgedachte is dat ik een tweede aangepaste basemap van de luchtfoto moet maken, maar ik zou graag willen weten of er een andere optie is. Bedankt.
<\/BODY><\/HTML>