<\/HEAD>
Hallo, ik gebruik het Utility Network (untools versie 2.4.3) en ArcGIS Pro 2.4.1.<\/P>
<\/P>
Ik heb een utility network dat al enkele dagen in productie is en vanaf het begin versiebeheer heeft. Ik heb netwerktopologie aanvankelijk niet ingeschakeld omdat ik een andere dataset in het systeem moest migreren. Het heeft nu meerdere versies en we hebben zonder problemen gepost en gereconcilieerd.<\/P>
<\/P>
Vandaag probeerde ik een diagram te maken van de UN feature service die ik heb gemaakt en gepost in portal, maar daarvoor moet ik topologie inschakelen. Om de een of andere reden zegt het bij het inschakelen van topologie gewoon dat de dataset versiebeheer moet hebben. Het is vanaf het begin branch versioned, dus ik begrijp niet waarom dit wordt aangegeven.<\/P>
<\/P>
Samengevat: Ik heb een branch versioned, owner-verbinding met enterprise en er bewerkt momenteel niemand (ik heb alle productie gestopt). Ik probeer de tool te gebruiken en het zegt dat ik versiebeheer moet inschakelen. <\/STRONG><\/P><\/P>Het enige wat ik kan bedenken is dat mijn manager de services heeft gestopt voordat ze vertrok, voordat ik topologie inschakelde. Vereist het UN dat de services actief zijn om topologie in te schakelen of mis ik hier iets? <\/P><\/P><\/P>Dank u.<\/P><\/BODY><\/HTML>