<\/HEAD>
Hallo,<\/P>
<\/P>
Ik heb een puntfeaturelaag gepubliceerd in ArcGIS Online die maandelijks wordt gebruikt door inspecteurs in het veld. Er zijn meerdere velden in de attributentabel die zij voor elk punt invullen, en vervolgens genereer ik rapporten op basis van die informatie. Aan het einde van de maand maak ik de velden leeg zodat ze dezelfde pins de volgende maand kunnen gebruiken om rapporten te genereren. <\/P>
<\/P>
Ik weet dat je naar het tabblad data van de featurelaag kunt gaan en op een attribuut kunt klikken om het te bewerken of te wissen. Echter, ik heb moeite om een manier te vinden om de hele kolom\/het hele veld te wissen. Het zou ook handig zijn om alle features een vaste waarde te kunnen geven, zoals alle features instellen op de waarde "John Smith" voor het veld "Inspector Name". Op dit moment heeft de laag slechts ongeveer 50 features, dus het is nog beheersbaar om ze handmatig te bewerken. Maar ik zou graag willen weten of dit mogelijk is voor situaties waarin ik dit met veel grotere datasets moet doen. <\/P>
<\/P>
Is er een manier om dit te doen in ArcGIS Online? Misschien mis ik iets voor de hand liggends, maar het lijkt er niet op dat je dit kunt doen met de Field Calculator tool.<\/P>
<\/P>
Bedankt voor je hulp!<\/P><\/BODY><\/HTML>