<\/HEAD>
Beste collega forumgebruikers,<\/P>
<\/P>
Ik ben vrij nieuw in het gebruik van ArcGis en heb er niet veel opleiding in gehad, maar ik kom er aardig mee uit de voeten. Ik doe een project en hoop dat jullie me kunnen helpen met enkele problemen of me kunnen wijzen waar ik moet zoeken.<\/P>
<\/P>
Ik moet een kaart maken van Noord-, Noordoost- en Oost-China met de volgende zaken:<\/P>
- Beperk een gebied tot een bodemtemperatuur in juli van maximaal 23 graden Celsius.<\/LI>
- Bodemtype (minder dan: 15% organische stof, 15% slib en 20% klei).<\/LI>
- Bodemwaterdiepte tussen 5 en 150 meter.<\/LI><\/OL>
<\/P>
- Som van het totaal aantal dagen waarop de temperatuur boven de 10 graden Celsius ligt (groeiperiode).<\/LI>
- Totaalstraling (300-800 nm of 400-700 nm) tussen maart en november.<\/LI>
- Totaal neerslag tussen maart en november.<\/LI>
- Bodemkenmerken (CEC, pH en Ca+%).<\/LI><\/OL>
<\/P>
De initiële kaart bestaat uit de eerste 3 beperkingen. Daarna moet ik de individuele kenmerken uit de tweede lijst (1-4) vergelijken.<\/P>
<\/P>
Ik heb de gegevens van het bodemtype en kenmerken (nummer 2 eerste lijst en 4 tweede lijst) met een resolutie tot 1 km.<\/P>
Hebben jullie enig idee waar ik de andere gegevens met een vergelijkbare resolutie kan vinden of hebben jullie die misschien zelf? <\/P>
<\/P>
<\/P>
Als er aanvullende gegevens nodig zijn, laat het gerust weten, ik lever ze graag aan
<\/P>
Ik hoop dat dit de juiste plek is om dit te plaatsen, anders zal ik het verplaatsen.< \/STRONG><\/P><\/P>Alvast bedankt voor elke reactie.<\/P><\/BODY><\/HTML>