Hallo en een heel Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen.<\/P>
<\/P>
Mijn nieuwste project dit jaar is om UN operationeel te krijgen, dus begon ik met het volgen van de Gas Utility Network Configuration-gids: Create a gas utility network94Get Started | ArcGIS for Gas<\/A> . Ik gebruik alle gedownloade demo data, heb de enterprise geodatabase aangemaakt en het utility network zonder veel problemen klaargezet. Vervolgens probeerde ik het demonstratie asset package toe te passen, en liep tegen een probleem aan.<\/P><\/P>De belangrijkste fout is:<\/P>Running script AssetPackageToUtilityNetwork...ArcGIS Pro 2.2.4.12813untools 2.2.0<\/P>....<\/EM><\/P>(duplicate rule errors)<\/EM><\/P>....<\/EM><\/P>ERROR 000224: Kan geen features invoegen - De waarde van de subtype code is NULL. [ (class name: UN_NEW_TEST.DFITTON.StructureJunction, oid: -1)]Uitvoeren mislukt (Append). Uitvoeren mislukt (AssetPackageToUtilityNetwork).<\/P><\/BLOCKQUOTE><\/P>Ik heb de Structure Junction FC gecontroleerd, maar zag geen null waarden voor het enkele record in de demo dataset (het enige record daar heeft een oid van 1, niet -1). Ook leek de waarde niet uit sync te zijn met het Gas<\/A> datawoordenboek. In feite zijn geen van de velden null. Er zijn ook herhaalde waarschuwingen over duplicate rules voor rijen 2-11097, maar ik denk niet dat dit relevant is als blokkerende stap.<\/P><\/P>WAARSCHUWING 001833: Een of meer duplicate rules gevonden. (rij 2)<\/P>....<\/P><\/BLOCKQUOTE><\/P><\/P>Hopelijk kunt u mij in de juiste richting wijzen, want ik ben een beetje verloren. <\/P><\/P>Groeten en het beste,<\/P>Donnacha<\/P><\/BODY><\/HTML>
De belangrijkste fout is:<\/P>
Running script AssetPackageToUtilityNetwork...ArcGIS Pro 2.2.4.12813untools 2.2.0<\/P>....<\/EM><\/P>(duplicate rule errors)<\/EM><\/P>....<\/EM><\/P>ERROR 000224: Kan geen features invoegen - De waarde van de subtype code is NULL. [ (class name: UN_NEW_TEST.DFITTON.StructureJunction, oid: -1)]Uitvoeren mislukt (Append). Uitvoeren mislukt (AssetPackageToUtilityNetwork).<\/P><\/BLOCKQUOTE><\/P>Ik heb de Structure Junction FC gecontroleerd, maar zag geen null waarden voor het enkele record in de demo dataset (het enige record daar heeft een oid van 1, niet -1). Ook leek de waarde niet uit sync te zijn met het
Running script AssetPackageToUtilityNetwork...ArcGIS Pro 2.2.4.12813untools 2.2.0<\/P>
....<\/EM><\/P>(duplicate rule errors)<\/EM><\/P>....<\/EM><\/P>ERROR 000224: Kan geen features invoegen - De waarde van de subtype code is NULL. [ (class name: UN_NEW_TEST.DFITTON.StructureJunction, oid: -1)]Uitvoeren mislukt (Append). Uitvoeren mislukt (AssetPackageToUtilityNetwork).<\/P><\/BLOCKQUOTE><\/P>Ik heb de Structure Junction FC gecontroleerd, maar zag geen null waarden voor het enkele record in de demo dataset (het enige record daar heeft een oid van 1, niet -1). Ook leek de waarde niet uit sync te zijn met het
WAARSCHUWING 001833: Een of meer duplicate rules gevonden. (rij 2)<\/P>....<\/P><\/BLOCKQUOTE><\/P><\/P>Hopelijk kunt u mij in de juiste richting wijzen, want ik ben een beetje verloren. <\/P><\/P>Groeten en het beste,<\/P>Donnacha<\/P><\/BODY><\/HTML>
WAARSCHUWING 001833: Een of meer duplicate rules gevonden. (rij 2)<\/P>
....<\/P><\/BLOCKQUOTE>
Hopelijk kunt u mij in de juiste richting wijzen, want ik ben een beetje verloren. <\/P>
Groeten en het beste,<\/P>
Donnacha<\/P><\/BODY><\/HTML>
Did you apply the asset package to this GDB before? It looks like the schema is already staged. Is there data already in there?
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.