Ik zou mijn mxd moeten automatiseren om te publiceren naar ArcGIS Online als een openbaar toegankelijke feature service. Dus het zal door iedereen gedeeld worden. Ik werk met ArcGIS 10.1, dus ik kan de MXDToWebMap_server tool niet gebruiken omdat deze alleen beschikbaar is voor ArcGIS 10.3 en hoger.<\/P>
<\/P>
Ik kan het grootste deel van de automatisering doen door het volgen van het helpdocument:<\/P>
ArcGIS Help 10.1<\/A> om de volgende tools in de juiste volgorde uit te voeren<\/P>arcpy.mapping.CreateMapSDDraft<\/LI>Update sddraft-bestand om vervanging toe te staan (het overschrijven van de gepubliceerde feature service als deze al bestaat)<\/LI>arcpy.StageService_server<\/LI>arcpy.SignInToPortal_server<\/LI>arcpy.UploadServiceDefinition_server<\/LI><\/OL><\/P>Het probleem waar ik tegenaan liep is dat de feature service wordt vervangen en de Share-eigenschappen worden gewijzigd naar prvivate<\/STRONG>, zelfs als ik handmatig Shared with Everyone<\/STRONG> instel.<\/P><\/P>Het helpdocument specificeert niet of en hoe we de Share-eigenschappen kunnen instellen in het sd-bestand voordat we uploaden.<\/P><\/P>Ik heb wel gevonden dat er een heleboel parameters zijn voor de arcpy.UploadServiceDefinition_server tool:<\/P>UploadServiceDefinition_server (in_sd_file, in_server, {in_service_name}, {in_cluster}, {in_folder_type}, {in_folder}, {in_startupType}, {in_override}, {in_my_contents}, {in_public}, {in_organization}, {in_groups})<\/P><\/P>Ik neem aan dat de {in_public} parameter degene is die ik moet gebruiken. Maar ik zou liever een werkend voorbeeld hebben van het gebruik van die parameters in de context van publiceren naar ArcGIS Online (d.w.z. 'My Hosted Services').<\/P><\/BODY><\/HTML>
Het probleem waar ik tegenaan liep is dat de feature service wordt vervangen en de Share-eigenschappen worden gewijzigd naar prvivate<\/STRONG>, zelfs als ik handmatig Shared with Everyone<\/STRONG> instel.<\/P><\/P>Het helpdocument specificeert niet of en hoe we de Share-eigenschappen kunnen instellen in het sd-bestand voordat we uploaden.<\/P><\/P>Ik heb wel gevonden dat er een heleboel parameters zijn voor de arcpy.UploadServiceDefinition_server tool:<\/P>UploadServiceDefinition_server (in_sd_file, in_server, {in_service_name}, {in_cluster}, {in_folder_type}, {in_folder}, {in_startupType}, {in_override}, {in_my_contents}, {in_public}, {in_organization}, {in_groups})<\/P><\/P>Ik neem aan dat de {in_public} parameter degene is die ik moet gebruiken. Maar ik zou liever een werkend voorbeeld hebben van het gebruik van die parameters in de context van publiceren naar ArcGIS Online (d.w.z. 'My Hosted Services').<\/P><\/BODY><\/HTML>
Did you ever find a solution to your problem? I'm having the same issue. I'd love to see an example of someone using the `in_public` parameter successfully.
I'm using:
in_public='PUBLIC'
This still sets my service to private.
I was having same issue.
Trying to schedule overwriting a service on ArcGIS Online, script being triggered from a machine running ArcGIS Pro 2.3
The following works for me.
Make sure you include the in_override parameter.
arcpy<SPAN class="punctuation token">.</SPAN>UploadServiceDefinition_server<SPAN class="punctuation token">(</SPAN>sd_output_filename<SPAN class="punctuation token">,</SPAN> <SPAN class="string token">"My Hosted Services"</SPAN><SPAN class="punctuation token">,</SPAN> in_override<SPAN class="operator token">=</SPAN><SPAN class="string token">"OVERRIDE_DEFINITION"</SPAN><SPAN class="punctuation token">,</SPAN> in_public<SPAN class="operator token">=</SPAN><SPAN class="string token">"PUBLIC"</SPAN><SPAN class="punctuation token">)</SPAN><SPAN class="line-numbers-rows"><SPAN></SPAN></SPAN>
Thank you, I have no idea why this works but it does
Thanks it works, I had the same problem with arcgis pro 2.6.0 and portal 10.7
Aangemelde leden kunnen berichten plaatsen, updates volgen en meer. Nieuw hier? Registreer een gratis account.
Find useful guides, FAQs, and documents to help you navigate and make the most of Esri Community.