<\/HEAD>
Hallo, ik heb een meerledig vraagstuk.<\/P>
<\/P>
1.) Hoe kan ik een bewerkbare feature layer maken in ArcGIS Online? Kan ik dit doen met een openbaar account? <\/P>
2.) Kan ik iedereen die de kaart bekijkt toestaan punten toe te voegen aan deze feature layer (niet alleen mensen met ArcGIS Online-accounts, maar iedereen die de kaart bekijkt)? <\/P>
3.) Kan deze kaart worden ingebed in een website -- bewerkt door het publiek binnen de embed? <\/P>
<\/P>
In principe probeer ik uit te zoeken of er een manier is om een kaart op een website in te bedden die mensen die de website bezoeken toestaat evenementen met informatie toe te voegen aan de kaart in de vorm van punten. Bij Google Maps moeten mensen een Google-account hebben om dit te doen, maar ik zou graag willen dat iedereen dit kan doen (iemand zou de kaart elke dag controleren voor opruiming).<\/P>
<\/P>
Ik heb gelezen dat er bewerkbare feature layers zijn met ArcGIS Online (bijvoorbeeld voor de vogelgemeenschap om foto's\/waarnemingen\/etc. aan een kaart toe te voegen). Ik vraag me af hoe dit uit te voeren, mogelijk zonder ArcGIS Desktop.<\/P><\/BODY><\/HTML>